dimecres, 8 d’octubre del 2008

BENVINGUTS AL BLOC DE BERGUEDÀ NORDIC WALKING


La marxa nòrdica és una modalitat esportiva que poc a poc s'anirà introduint en el nostre país. Val a dir que vaig descobrir el Nordic Walking de forma personal, com a un estímul en la meva vida privada. I que de seguida em va portar a obtenir la certificació d'instructor i a entrar en aquest món ple de possibilitats, i en el qual m'hi abocaré com a professional dels esports de muntanya a partir de la propera primavera. Aquesta modalitat esportiva va néixer a Finlàndia, i en els països nòrdics i anglosaxons és molt popular. A banda dels beneficis que aporta per al cos humà, desenvolupat en el seus tres nivells de salud, fitnes i entrenament esportiu, en aquests dos mesos que he estat fent la Travessa Empúries-Fisterra he arribat a sentir el Nòrdic Walking tan a dins meu, que m'ha ajudat a forjar un nou estil de vida, i he entès que pot ser una molt bona eina per al creixement personal de molts conciutadans.


En el decurs dels propers mesos no hi hauran gaires novetats en aquest bloc, degut a que torno a marxar d'aventura esportiva i personal, en aquest cas cap a la Patagònia i els Andes. Seguiré "palejant" per la immensa terra austral, seguint el meu programa de preparació per intentar assolir el cim de l'Aconcagua. Al meu retorn seguiré entrenant, passant els mesos d'hivern a La Molina i al Xalet de Coll de Pal. I serà amb l'esclat de la primavera, que esperem poder oferir un ampli ventall de sessions i cursos d'iniciació pels camins, senders i paratges del Berguedà, a aquelles persones que així ho desitgeu.